ALAPÍTÁS

A DMCenter, mint önálló brand organikusan jött létre Lévay Csaba saját céges, évtizedes értékesítés-fejlesztési- és üzletkötési gyakorlatára, illetve Pongrácz Gábor nagyvállalati call center vezetői tapasztalatára alapozva. A tevékenységet 2021-ben indítottuk a MatrixFM Kft. keretei között, és a közeljövőben önálló gazdasági társaságba szervezzük ki.

Ez a háttér a kezdetektől biztosítja, hogy tulajdonosi szemlélettel fejlesztjük minden megrendelőnk saját értékesítési gyakorlatát, és csak olyan erdeménytermékekért kérünk pénzt, amely a Megredelőnk számára valóban értéket jelent.

A DMCenter nem óradíjért vagy átalánydíjért dolgozik, hanem a megvalósult, valós igényűnek bizonyult személyes találkozókért, ajánlattételekért, szerződésekért kér sikerdíjat.

VEZETŐINK

LÉVAY CSABA
üzletfejlesztési igazgató

1992 (egyetemista korom) óta foglalkozom B2B értékesítéssel és szakterületi csapatok építésével. Ezt a tevékenységet a DMCenter megalapítása előtt elsősorban saját vállalkozásaim számára végeztem, kisebb részben pedig megbízásos projektekben.
A DMCenter-ben a direkt- és telesales know-how mellett tágabb, stratégiai perspektívából (pl. üzleti modell kialakítása, értékesítési stratégia, projekt menedzsment, árképzés és belső motivációs rendszer) is támogatom ügyfeleink hatékony kampányainak megtervezését és lebonyolítását.

Az alábbi iparágakban végeztem saját cégeim számára telemarketing és direkt marketing gyakorlatot az elmúlt évtizedekben:


  • Szoftver értékesítés;
  • Szoftver viszonteladói hálózat működtetése nemzetközi piacon;
  • Marketing-, reklám- és alkalmazott grafikai szolgáltatók;
  • Property management (kereskedelmi ingatlanok és irodaházak, logisztikai központok);
  • Facility management (nagyobb ingatlan-portfólióval rendelkező hazai vállalatok, nemzetközi FM cégek magyar leányvállalatai; hazai FM-, tiszta tér technológiai- és karbantartó cégek);
  • Építőanyag-nagykereskedelem (építőanyag- és fatelepek, barkácsboltok; értékesítő látogatói csapat- és országos hálózat kiépítése);
  • Vállalkozásfejlesztés (KKV- és startup szektor).

Korábban alapítottam és vezettem startup stúdiót, ahol szoftver termékeket fejlesztettünk nemzetközi piacra, indítottam és vezettem reklám- és grafikai céget, valamint mérnöki tanácsadóvállalkozást is.


A fentieken és a DMCenteren kívül alapítója és vezetője vagyok a BossConnect társadalmi mentor programjának, amely pro bono támogatja tehetséges fiatalok vállalkozói- vagy vállalati karrierjét 70 cégvezető mentorral, 2014 és 2020 között közel ezer fiatalt ellátva rendszeres üzleti tanácsokkal.

A DMCenter-ben belül elsősorban a saját ügyfélkörünk fejlesztése a feladatom.

PONGRÁCZ GÁBOR
szakmai igazgató

Az a célom, hogy a megszerzett tapasztalataimat az üzleti partnerek számára értéket jelentő szolgáltatások megvalósításával hasznosítsam és így segítsük a vállalkozások fejlődését.

Az üzleti életben a legfontosabb tényező a bizalom amit a partnerek egymásba fektetnek. Én azon dolgozom hogy ez egy kölcsönösen megtérülő hosszú távú közös befektetés legyen.

A DMC keretein belül a szakmai és operatív feladatok irányítása és a minőség biztosítása a feladatom.

Több mint 20 év nagyvállalati vezetői tapasztalat ügyfélszolgálati, üzletfejlesztési és tanácsadói területen. A CIB Bank többszörösen díjnyertes call centerének a CIB24-nek az alapítója és vezetője.


A munkám során a következő feladatokban szereztem tapasztalatot:

  • Digitális marketing, telesales contact center, telemarketing
  • CIB 24 (CIB ) call centerének létrehozása, 150 fős szervezetté fejlesztése.
  • Humánerőforrás kihasználtság fejlesztése, a kapacitás tervezés javítása, a munkaerő elkötelezettségének fejlesztése HR programok bevezetésével: karrier pálya, értékelési és motivációs rendszerek, tréningprogramok létrehozása.
  • Call centerek migrációja a CIB24-be (CIB Lízing, Inter Európa bank CC, CIB nagyvállalati CC)
  • CIB24 Telesales és telefonos behajtási tevékenység kialakítása.
  • Magnetbank CC interim vezetése és kiszervezési projekt irányítása.
  • Tanácsadási projektek: Erste-Citi összeolvadása utáni szervezeti felépítés kialakítása és a szervezet humán erőforrás szükségleteinek méretezése.
  • A magyar bankszektor emberi erőforrás tervezését támogató benchmarking tanulmány elkészítéseRegionális projekt keretében a magyar digitális piac részletes elemzése.
  • Magyar lakossági bankok digitális érettségének vizsgálata.
  • Digitális üzletfejlesztői projektek: MKB online számlanyitás, online személyi kölcsön, MKB Pay, szolgáltatás bevezetése.
  • MKB Netbankár és mobilalkalmazás fejlesztési stratégia kialakítása.
  • Open Bankingre épülő szolgáltatások megtervezése, MKB PFM projekt vezetése.