Ügyviteli informatikai rendszer telesales üzletfejlesztése

2024.10.19

A ShareLine Zrt. számára végzett B2B szoftverfejlesztési szolgáltatásokat népszerűsítő direkt értékesítési kampány során több szinten támogattuk a cég értékesítési folyamatait. Az első lépésben egy részletes adatbázist építettünk a potenciális célcsoportokról, amely tartalmazta a releváns cégeket és a döntéshozói pozícióban lévő vezetők adatait. Ezt az adatbázist később folyamatosan aktualizáltuk és CRM-rendszerbe integráltuk, hogy a kampány során a ShareLine naprakész információkkal rendelkezzen az ügyfelekről.

A kampány kulcseleme egy jól strukturált értékesítési script kidolgozása volt, amely részletesen bemutatta a ShareLine szoftverfejlesztési szolgáltatásainak értékeit és versenyelőnyeit. Ez a script nemcsak a cég egyedi megoldásaira fókuszált, hanem segített az értékesítőknek hatékonyan kommunikálni a technológiai innovációkat és az ügyfelek üzleti igényeinek kielégítését célzó lehetőségeket.

A leadek minősítése érdekében egy kvalifikációs szempontrendszert is kidolgoztunk, amely lehetővé tette a potenciális ügyfelek priorizálását az alapján, hogy milyen valószínűséggel lesznek képesek és hajlandóak a ShareLine szolgáltatásait igénybe venni. Ezzel segítettük az értékesítési csapatot abban, hogy idejüket és erőforrásaikat a legígéretesebb üzleti lehetőségekre fordítsák.

A kampány során különös figyelmet fordítottunk a kifogáskezelési stratégiák kidolgozására is. Ehhez részletes elemzést végeztünk a potenciális ügyféloldali ellenvetésekről, mint például költség, időigény vagy meglévő technológiai infrastruktúra kérdései. Ezekre proaktív válaszokat és érveket dolgoztunk ki, amelyek segítették az értékesítési folyamat gördülékenységét, növelve a zárási arányokat.

Összességében a kampány révén a ShareLine Kft. nemcsak új ügyfeleket szerzett, hanem hosszú távú értékesítési struktúrát is épített, amely biztosítja a további növekedést és a piaci versenyképesség megőrzését.