Üzletet szerzünk Önnek
Vezetői értékesítési interjúkat készítünk, ebben vagyunk jók.
általában 5 millió Ft feletti dealeket készítünk elő
mert általában ilyen méretű üzletekhez szükséges az a felsőszintű kommunikációs- és bizalomépítési képesség, amivel az értékesítési menedzserink rendelkeznek.
Értékesítési tölcsér
Hogyan építjük fel a cége értékesítési képességét?
A célcsoporttagok hierarchiába rendeződnek az elköteleződésük függvényében, ahol a legtöbben a legalacsonyabb elköteleződés szintjén lesznek, míg legkevesebben a szerződés aláírás küszöbén. A presales tevényeség célja és végső fázisa az első érdemi értékesítési találkozó megszervezése.
5 millió Ft-nál kisebb dealméretű projektek általában nem termelik ki az üzletszerzésünk költségét - felette viszont egyre inkább!
A hosszú távon kiszámítható és fenntartható bevételekhez gondozott, és az információkat jól elemezhetően eltároló CRM (Customer Relationship Management) rendszerre van szükség. Itt felépíthető az értékesítési tölcsér ("pipeline" vagy "funnel"), amelyből folymatosan kitermelhetőek az újabb és újabb ügyfelek.
Tulajdonképpen megfordítjuk az érték-piramist.
Milyen előnyt jelent az Ön számára a DMCenter közreműködése?
Felkutatjuk az érdeklődőket és személyes találkozót vagy videochatet szervezünk a célcsoport döntéshozóival.
Megtesszük a legnehezebb lépést megrendelőnk helyett: első lépésben kiszervezett szolgáltatásként biztosítjuk ügyfeleink számára a mind direkt marketing kompetenciákat, mind az infrastruktúrát és emberi erőforrásokat. Ez azt jelenti, hogy a partnereinknek nem kell időt, pénzt és emberi erőforrásokat fordítaniuk arra, hogy létrehozzák saját hasonló, "házon belüli" képességeiket (ami önerőből évekig tart), hanem azonnal fókuszálhatnak az általunk megszerzett érdeklődőkre ("leadekre"), ami stabilizálja a bevételeket és gyors növekedést tesz lehetővé.
Hogyan becsüljük meg egy-egy kampány várható eredményét?
- Minél magasabb értékű egy szolgáltatás vagy termék, várhatóan annál kisebb konverziós rátára számíthatunk, mert annál kisebb a várható kereslet rá;
- Hasonlóan: a dealmérettel egyenesen arányos a szerződéskötéshez szükséges bizalom mértéke, melyet az Ügyfél oldalán fel kell építeni. És minél nagyobb bizalomra van szükség a továbblépéshez, annál több munkánk van a célcsoporttagokkal és arányosan kisebb lesz az egyes lépések konverziója is.
Az értékesítési üzenet
Professzionális marketing üzeneteket dolgozunk ki
Az értékesítési üzenetek megalkotása és célba juttatása olyan szaktudás, amelyet az éles piaci verseny miatt magas szinten kell birtokolnia a cégeknek. Mi a gyakorlatban mutatjuk meg, melyek a legújabb trendek és módszerek a direkt értékesítésben, miközben egyúttal (és főként) ügyfeleket szerzünk megrendelőink számára.
Implementáljuk a legfrissebb, professzionális trendeket és technikákat ügyfeleinknél
A legjobb gyakorlatot örömmel adjuk át a fenti szolgáltatásainkkal párhuzamosan vagy azoktól függetlenül. Tehát megrendelőink már meglévő erőforrásait versenyelőnnyé fejlesztjük, ez pedig számukra magasabb profitot és gyors piacszerzést tesz lehetővé.
- Értékesítési stratégia kidolgozása;
- Piac- és ügyfél kutatások lebonyolítása, ügyfél adatbázis építése, frissítése, karbantartása;
- Termék és árazási stratégia kialakítása;
- Kommunikációs stratégia kialakítása.
In-house implementáció
Átadjuk vagy tovább működtetjük az általunk, a megrendelőnk számára felépített értékesítési rendszert
Mi az üzleti kapcsolatainkra kölcsönös előnyöket biztosító, hosszú távú partnerségként tekintünk. Számunkra a feladat nem ér véget ott, hogy a megteremtjük a vállalkozás számára szükséges direkt marketing kompetenciákat, hanem ezt implementáljuk a megrendelőnknél saját erőforrásaira ("in hose") vagy folyamatosan tovább működtetjük ("outsourcing"). Mindkét esetben a tartalom és a technológia folyamatos működtetését és fejlesztését is támogatjuk.